Sortida de 1r ESO C i D a Manresa el dimarts 4 de maig

Benvolgudes famílies,

El dimarts, 4 de maig, els alumnes de 1r ESO C i D anirem a Manresa a realitzar dues activitats programades dins de la matèria de ciències naturals. Visitarem el Museu de Geologia Valentí Masachs i farem un taller al Centre de l’Aigua. El programa de la sortida és el següent:

8:00 Entrada a l’Institut i cada grup anirà a la seva classe, on passarem llista i anirem cap a l’autobús.

9:00 Arribada a Manresa i inici de les activitats:

1r ESO C 1r ESO D
Museu de geologia

9:00-10:15

Centre de l’Aigua

9:00-10:15

Pausa-esmorzar

10:15-11:00

Pausa-esmorzar

10:15-11:00

Centre de l’Aigua

11:00-12:15

Museu de geologia

11:00-12:15

14:30 Arribada a l’institut i anada cap a casa.

Cal portar esmorzar, carpeta, fulls, estoig i, en cas que es prevegi pluja, paraigües o impermeable.

Preu: 9 €

Data límit per entregar el comprovant de pagament a les professores responsable de la sortida (Mercè Cartanyà i Marta Rancaño): Divendres, 30 d’abril. També es pot enviar el comprovant de pagament, dins d’aquest termini, a l’adreça electrònica ciencies@imontbui.org

FORMES DE PAGAMENT

1. Accedim a la web del centre https://agora.xtec.cat/iesmontbui/
  2. Fem clic a la icona  “pagament online” (a dalt, a la dreta).
  3. Al desplegable “Selecciona l’activitat” triem l’opció corresponent.
  4. Si cal, indiquem la quantitat a abonar. Si ja hi figura, no s’ha de fer aquest pas.
  5. Escrivim el nom i cognoms de l’alumne o de l’alumna.
  6. Seleccionem el curs i el grup. Si no coneixem alguna dada, seleccionem l’interrogant, ja que és obligatori triar una opció.
  7. Seleccionem l’ensenyament (ESO/BATX/PFI). Si no sabem l’ensenyament, seleccionem l’interrogant, ja que és obligatori triar una opció.
  8. Cliquem  a “Fer el pagament”.
  9. Emplenem les dades de la plataforma bancària.
  10. Rebem la confirmació de pagament del banc. Llavors cliquem a la Impressora (a sota, a la dreta) per tal de guardar en format PDF o Imprimir el resguard de pagament. Aquest paper s’haurà de portar al centre i donar-lo a les professores responsables de la sortida (Mercè Cartanyà i Marta Rancaño) abans del Divendres, 30 d’abril. També es pot enviar el comprovant de pagament, dins d’aquest termini, a l’adreça electrònica ciencies@imontbui.
  11. Cliquem al botó CONTINUAR, que ens portarà a una pàgina final del servei de pagament online.