Es reprenen les classes presencials als estudis postobligatoris

Benvolgudes famílies:

Us informem que el Govern ha anunciat que dilluns vinent, 26 d’abril, es flexibilitzen algunes de les mesures (podeu consultar-les en aquest enllaç) per a la contenció de la propagació de la covid-19, una de les quals afecta les activitats docents.

Concretament, l’alumnat dels centres educatius que cursen ensenyaments postobligatoris poden tornar a les aules a fer totes les classes.

La necessitat de recuperar l’ensenyament presencial per al batxillerat i també per als cicles de formació professional ha estat una petició que ha fet el Departament d’Educació al Procicat, tenint en compte, especialment, els i les alumnes que aquest curs acaben els ensenyaments.

Els centres que van establir mesures de semipresencialitat en els seus plans d’organització a l’inici del curs escolar poden mantenir-les o revertir-les. Per a la resta d’etapes educatives, es continuen aplicant les mesures previstes en els plans d’organització dels centres per a aquest curs.

Al nostre institut doncs, tornem a la presencialitat de tots els grups postobligatoris.

Moltes gràcies i rebeu una cordial salutació en aquesta data tan assenyalada de Sant Jordi,

La direcció

Eva Raich