Sant Jordi a l’Institut Montbui

Al nostre institut vam celebrar la festa de Sant Jordi dividida en actes diferents, podien assistir l’alumnat participant als programes de difusió de la lectura l’Atrapallibres, Protagonista Jove, els qui participaven en certamen literari del centre, els qui havien presentat un booktràiler al concurs, els qui havien proposat un nou logo per al centre, i els de l’aula d’acollida.
Vam començar amb el primer acte, de 9 a 10 del matí es va fer l’entrega de premis en la 22a edició del certamen Literari, els premiats ens van delectar amb la lectura de les seves obres, el públic assistent fou força nombrós i ens van amenitzar amb una agradable selecció musical els professors Jaume Vidal i Jaume Domingo, l’entrega de premis va anar a càrrec de les professores Eva Travesset, Carme Llongueras i Laia Codina.
Llavors després del pati va tenir lloc el tercer concurs de booktràilers , que estava dividit en quatre categories (1r cicle, 2n cicle, PFI, batxillerat i exalumnes), després es va donar pas a la presentació de les obres filosòfiques en les quals es comptava amb dissertacions filosòfiques, dilemes morals i fotografia filosòfica. Fou en aquesta celebració en la qual es va donar a conèixer la persona guanyadora del nou logo del centre. Per aquest acte vam comptar amb la presència dels professors, que ens van fer gaudir amb conegudes melodies musicals, les professores Maria Mompeán, Alícia Galera, Eva Raich, i Montserrat Costa, que va fer públic el nom del guanyador del logo. Vam emplaçar a qui volgués seguir amb els actes de la Diada, al següent acte preparat per l’Ajuntament de Montbui.
Al voltant del migdia, l’alumnat de l’Institut es va encaminar cap a la plaça de davant l’Ajuntament, i allà ,conduïts per la presentadora de l’acte en Manal Jebbour de 4t A, vam sortir a l’escenari a llegir les obres premiades del certamen per els autors i les autores, després vam donar pas a la lectura de l’alumnat del Col.legi Garcia Lorca, que ens van fer escoltar les lectures dedicades als menjars que agraden a la mainada. Després vam reprendre les lectures amb l’alumnat i després de llegir uns quants poemes vam donar la Diada per acabada, vam felicitar a tots els Jordis i Jordines !. Tot seguit vam tornar al nostre institut a fer la última hora de classe.