Sant Jordi 2021, una Diada molt especial

El nostre institut va celebrar el passat divendres 23 d’abril un Sant Jordi diferent i especial, molt marcat per l’actual situació sanitària, però amb caràcter i alegria!

En primer lloc, per commemorar el “Dia de les Llengües maternes”, des dels Departaments de llengües i d’expressió han engalanat el centre amb centenars de roses, a on tot l’alumnat des de 1r d’ESO fins a Batxillerat hi han escrit una frase en la seva llengua materna.

El mateix dia 23 va tenir lloc al gimnàs un petit acte per tal de fer entrega als guanyadors i guanyadores dels següents concursos que s’han fet durant el curs:

• 5 reptes matemàtics (Setmana de les matemàtiques)
  • Postals nadalenques
  • Logotips Erasmus+
  • Booktrailers
  • Certamen literari
  • Olimpíada de filosofia

Si voleu conèixer el nom dels guardonats, podeu consultar-ho al següent enllaç. Us deixem amb un recull fotogràfic del moment.

Cal fer esment que durant l’acte vam poder gaudir de l’acompanyament musical de diverses agrupacions del centre. L’alumnat de 1r d’ESO del projecte “Fem una orquestra de vent” van ser els encarregats d’obrir l’acte, amb la interpretació del blues “Bedford Square blues”. Com intermezzo d’aquest, l'”Orquestra Fusió” de 2n d’ESO va interpretar el tema “Let her go” del grup “Passenger” i finalment la coral del centre va cloure l’acte interpretant l’havanera “Vestida de Nit” de Sílvia Pérez Cruz.