Padrins i fillols per a la igualtat

El passat dilluns dia 9 de març, en el marc del programa Padrins i Fillols, els alumnes de 3r d’ESO van anar a les diferents classes de 1r d’ESO a fer una activitat relacionada amb el Dia Internacional de les Dones. L’alumant de 1r, amb l’ajuda dels seus padrins, van llegir biografies de dones que, per la seva lluita i la seva trajectòria, han estat importants en la nostra història. Després de llegir-les, van fer un breu resum i un dibuix que, posteriorment, van penjar al panell del passadís. Els alumnes dels diferents nivells van tenir l’oportunitat de parlar entre ells i establir vincles que permeten afavorir la integració, la convivència i l’ajuda entre iguals. Va ser una experiència molt enriquidora per a tot l’alumnat participant.