Neix Ràdio Confinament! Escolta el primer programa!

Des del confinament causat per la COVID-19, l’alumnat de l’Institut Montbui crea “Ràdio Confinament”, un programa de “ràdio visual” amb entrevistes, actualitat i música. En aquest primer programa, presentat pels alumnes de 4t d’ESO Shaiel del Pino Espeleta i Joel Susín Anguiano, parlem amb la directora del centre Eva Raich i amb l’alcalde de Santa Margarida de Montbui, Jesús Miguel ‘Schummi’ Juárez.

A més, al primer programa no hi falten els moments musicals proposats per l’alumnat que està cursant l’optativa de Comunicació de 3r d’ESO. I per acabar, es compta amb la col·laboració especial d’una veïna del municipi que troba a faltar els seus estius a Andalusia.

La diversió està assegurada! Te’l perdràs? Ja el pots veure aquí i també al canal de YouTube del centre!

1. Roser

Hola companyes i companys!
    Sóc professora de llengua i literatura catalanes. Moltes vegades he tingut 4t d’ESO i també he fet una optativa de ràdio. O sigui que em sembla fantàstica aquesta iniciativa de fer un programa des del confinament. Us felicito!! Us animo a continuar.