L’Institut Montbui a la Colònia Vidal (Puig-reig)

El 28 de novembre de 2018 els alumnes de 4t d’ESO van visitar la Colònia Vidal a Puig-reig. Van gaudir d’una visita teatralitzada a càrrec d’en Cisco i del Jepet.

El Museu de la Colònia Vidal aposta per reviure el passat en la pròpia pell. S’explica com eren la vida i el treball en una colònia tèxtil als inicis del segle XX. Una extensa passejada per la colònia Vidal ens serveix per mostrar, a través d’espais com l’escola, la fàbrica o els habitatges, la realitat d’un moment històric de cabdal importància per a la història contemporània del nostre país i la seva industrialització.