L’institut clama contra la violència envers les dones

En motiu del Dia internacional per a l’eliminació la violència contra les dones -que se celebra aquest dissabte 25 de novembre-, aquest divendres l’institut ha reivindicat aquesta jornada amb la lectura d’un manifest elaborat per l’alumnat de primer de Batxillerat i que podeu llegir aquí:

Manifest 25-N Dia Internacional contra la violència 2023

D’aquesta manera, els diversos delegats de tercer i quart d’ESO, de Batxillerat i de PFI han llegit aquest text als seus companys i companyes que cursen dos nivells inferiors. El text ha versat entorn al concepte de violència de gènere i ha posat de relleu les xifres de feminicidis que van tenir lloc en el darrer 2022. A més, també ha posat l’accent en la importància del Punt Lila.

Perfils de dones que han mort a mans d’homes

D’altra banda, durant aquesta setmana a l’institut s’han realitzat diverses activitats relacionades amb la temàtica. En aquest sentit, l’alumnat de 1r, 2n, 3r, 4t d’ESO i PFI ha dut a terme una activitat artística i d’impacte visual, la creació de diferents perfils de cares de dones que fan referència a totes les dones que han mort, fins a la data, a Espanya en mans d’homes. Aquests perfils estan penjats al passadís de la planta baixa del centre.