Informació sobre l’ajornament de la preinscripció, la selectivitat, el tancament del centre, el seguiment telemàtic de les classes i l’avaluació del 3r trimestre

Com ja sabeu per les notícies oficials, els centres escolars estaran tancats mentre duri la declaració d’estat d’alarma, almenys fins el 26 d’abril.

A continuació, podeu llegir la carta que hem enviat a totes les famílies i que fa referència a les indicacions del Departament d’Educació de cara al tercer trimestre: Carta famílies 3 abril 2020

El 15 d’abril començarà el tercer trimestre amb aprenentatge virtual avaluable i qualificable (document de criteris 3r trimestre 2020). Les dates de la selectivitat seran del 7 al 9 de juliol, si no es prorroga l’estat d’alarma.

La preinscripció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat. Per tant, s’han suspès tots els tràmits administratius. Però s’activa un pla d’acció per fer efectiu l’aprenentatge en línia. Nota de premsa. Departament d’Educació. Us anirem informant tan aviat com en coneguem alguna novetat.

Seguiu els consells de Guia de gestió psicològica davant quarantenes per malalties infeccioses (1). Adjuntem la carta enviada per l’equip directiu a les famílies: Correu famílies

La situació és excepcional, però pensem que no hem de deixar de pensar en tot aquell alumnat al qual podem ajudar a seguir aprenent, i especialment en els cursos superiors. Els professors de les diferents matèries aniran penjant feines al Classroom i/o al Moodle. Per tant, és indispensable que estigueu al cas d’aquestes dues plataformes i del correu electrònic.

Hem d’intentar mantenir les rutines de treball diari a fi de reincorporar-nos amb condicions. Aprofiteu per posar-vos al dia de feines endarrerides i seguiu repassant/estudiant amb normalitat.

Us demanem que seguiu les recomanacions del Departament de Salut i Educació.

Direcció INS Montbui

Instruccio1_2020_Departament_d’Educaciol