Xerrada virtual “Batxillerat a l’INS Montbui” 21/05 a les 19:00h

En aquests moments que els alumnes de 4 d’ESO estan a punt d’acabar l’ESO, cal anar reflexionant cap a on volen encaminar els estudis. Les darreres tutories ja han estat dedicades a orientar-los en aquest aspecte.

Una de les primeres decisions a prendre per anar definint l’itinerari educatiu que volen seguir quan acabin 4t d’ESO és si volen fer estudis de Batxillerat o altres opcions com per exemple un cicle formatiu de grau mitjà.

A causa de la situació d’excepcionalitat en què ens trobem, i donat que no podem fer-ho de forma presencial a l’Institut, hem hagut de redissenyar el procés per acompanyar els alumnes i les famílies en aquest moment.

Així doncs, en el cas que vulgueu cursar el batxillerat en el nostre centre, us convoquem a una reunió per videoconferència aquest dijous, dia 21 de maig, a les 19:00h, on us presentarem l’oferta d’itineraris de batxillerat del nostre centre. Us enviem l’enllaç a un canal de Google meet que utilitzaran les coordinadora de 4t d’ESO i de batxillerat  i membres de l’equip directiu per fer aquesta videoconferència (per accedir a aquest meet és necessari fer-ho a través d’un correu imontbui).

meet.google.com/sza-vwtg-gwx

En aquesta trobada virtual us mostrarem també el formulari de Google que utilitzarem per fer la tria de matèries i explicar-vos com cal omplir-lo i quin és el termini per fer-ho. També estarem a la vostra disposició per resoldre aquells dubtes que pugueu tenir!