El Montbui viu intensament la Castanyada i Halloween

La decoració terrorífica guarneix els passadissos de l’Institut

Els alumnes de 1r, 2n i 4rt d’ESO, van decorar diferents zones de l’institut amb motius de Halloween, una tradició d’origen anglosaxó que els nostres joves cada vegada celebren més intensament.

Els elements decoratius es van elaborar a l’assignatura d’educació visual i plàstica i els alumnes s’ho van passar d’allò més bé.

Així, les carabasses, els ratpenats, les calaveres mexicanes i fins hi tot un esquelet donaran vida –i mort…– al Montbui durant uns quants dies.

Terror i diversió al PFI del Montbui per la Castanyada

El PFI d’Auxiliar d’Activitats d’Oficina i en Serveis Administratius de Montbui també va celebrar el passat dijous dia 31 de novembre la festa de la Castanyada i de Halloween amb un programa d’actes que convidava els alumnes a col·laborar en diverses activitats lúdiques per afavorir el coneixement i la convivència. Es van dur a terme competicions, una projecció de cinema, premis i exposicions.

La jornada es va iniciar iniciat amb una concentració terrorífica durant la qual els alumnes i les professores del PFI es van disfressar amb maquillatge i elements de caracterització. Just després, els alumnes, per equips, van participar en un joc de pistes: van haver de superar 14 pistes contrarellotge i resoldre enigmes de matemàtiques, llengua i socials. Després, la festa es va traslladar a la pista poliesportiva de l’Institut, on s’hi va disputar un partit de futbol mentre un altre grup d’alumnes ocupava els bancs de fusta del pati amb jocs de taula.

Després d’un esmorzar de germanor amb elaboracions casolanes i ja amb les piles carregades, la desena d’alumnes del PFI Montbui van visionar la cinta de terror “Annabelle”.

En l’apartat de lliurament de premis, el més rellevant va ser el guardó que es va endur l’alumne Sergio Fernández, que va resultar vencedor del concurs de cartells amb un treball realitzat amb l’aplicació Canva que combinava elements de la Castanyada i de Halloween. El jurat estava format per les dues professores del PFI, Susana València i Elvira Àvila; la directora de l’Institut, Eva Raich, i la professora d’art Núria Martí, que van valorar l’originalitat, la claredat i la correcció ortogràfica del cartell. La resta de cartells participants van quedar exposats als passadissos de l’Institut.

Els alumnes de 4t d’ESO organitzen un esmorzar de por

El mateix dia, vam poder gaudir d’un esmorzar de por al pati de l’Institut. I és que els alumnes de 4t d’ESO van oferir a tot l’alumnat sucs i croissants amb la intenció de recollir diners per a finançar la festa de graduació que celebraran a final de curs.

El pati va transcórrer, doncs, més festiu que mai, i la música i les disfresses de Halloween van acabar d’animar l’esdeveniment.

Els alumnes de 1r d’ESO caminen fins al Parc Fluvial de Vilanova del Camí

El dijous dia 31 de novembre, els alumnes de 1r d’ESO van viure una jornada lúdica i saludable. Van sortir a mig matí de l’Institut direcció al Parc Fluvial de Vilanova del camí. Una caminada entre natura molt agradable els va portar al destí, on alguns alumnes de 3r d’ESO van dinamitzar jocs que havien organitzat prèviament.