Canvis en la normativa COVID del centre

Benvolgudes famílies i altres membres de la comunitat educativa,

A partir de demà dimecres 20 d’abril entren en funcionament noves normes de funcionament referents a la COVID-19, i que, per tant, modifiquen a algunes de les que havien funcionat fins ara:

• Tot l’alumnat entrarà (8:00-8:05) i sortirà (14:30) per les portes de Lope de Vega o La Tossa. L’alumnat podrà accedir per la porta que vulgui, per exemple, la més propera al seu domicili. L’alumnat de primer de Batxillerat no entrarà per l’entrada principal (C/de la Mercè) com fins ara, sinó que ha d’entrar per una de les dues portes esmentades anteriorment.
  • S’elimina la franja d’entrada al centre de 8:05 a 8:10, i tot l’alumnat cal que accedeixi al centre de 8:00 a 8:05. A partir de les 8:05, no es podrà accedir al centre fins a les 9:00. Així, s’elimina la franja de sortida del centre de 14:25 a 14:30 h, i tot l’alumnat del centre sortirà a les 14:30 h.
  • Una vegada dins del centre es mantenen els fluxos (excepte alumnat de 1r de batxillerat)
  • Les mascaretes deixaran de ser d’ús obligatori dins el centre excepte per aquelles persones que tinguin la catalogació de vulnerables.

Gràcies per la vostra atenció,

Direcció