Tallers científico-tecnològics al campus d’Igualada (2n Batx)

El passat 4 d’abril, els alumnes de segon de batxillerat científic i tecnològic van realitzar una sortida al campus d’Igualada de la Universitat de Lleida.

Durant aquesta visita van poder fer dos tallers diferents en funció de la seva especialitat: d’una banda, els alumnes de tecnologia industrial van poder programar un petit joc en anglès fent ús de plataformes en línia de programació i de l’altra, els estudiants de química, van fer una experimentació pràctica als seus laboratoris per extreure la cafeïna d’un refresc de cola per cromatografia líquida.

Els tallers van servir de tastet per conèixer les instal·lacions del centre universitari i introduir els diferents graus i estudis postobligatoris dels quals disposa el campus igualadí i la Universitat de Lleida en els diferents centres. Per aquest motiu, després dels tallers es va fer una presentació per orientar els alumnes en el ventall de possibilitats dels estudis universitaris, on els van presentar el proper grau d’enginyeria informàtica de quatre anys que s’impartirà a partir del curs vinent, entre d’altres.

Per més informació sobre els estudis de la UdL, durant les setmanes vinents es faran les jornades de portes obertes per poder fer una visita guiada i conèixer amb més concreció les opcions que poden tenir els alumnes. Es pot reservar plaça a http://www.portesobertes.udl.cat/ca/

Òscar Guerrero