Barcelonada 2018

El dijous 22 de febrer, els alumnes de ciències del món contemporani (1r de batxillerat) es van reunir a la Plaça de Catalunya de Barcelona, junt amb alumnes de tot el territori, per donar el tret de sortida a una experiència lúdica i educativa emmarcada dins la setmana del BCN Mobile World Congress: la Barcelonada 2018.

El projecte té com objectiu conèixer millor Barcelona, saber-se orientar per una gran ciutat treballar cooperativament i fer ús de les noves tecnologies.

Utilitzant el seu mòbil, els alumnes van moure’s per la ciutat tant a peu com en metro per arribar a localitzar diferents punts d’interès. En aquests punts, els alumnes van haver de superar proves online amb l’ajuda de diferents app’s (codis QR, realitat augmentada…), publicar les fotografies i vídeos al Instagram i al Twitter, i etiquetar-les correctament.

Adjuntem algunes de les imatges que van capturar els alumnes durant la Barcelonada.