L’institut Montbui estrena Àtic de boges

El passat 6 de juny, i dins la celebració montbuienca de la Setmana de les Arts, l’Institut Montbui va estrenar l’obra teatral Àtic de boges.

Un total de 7 noies i 4 nois de l’ESO i batxillerat, dirigits per la professora i actriu Francina Cantarell, van iniciar-se en tècniques teatrals i d’improvisació dins l’extraescolar de teatre ofertada aquest curs pel centre.

Molt il·lusionats i compromisos, els alumnes van oferir un espectacle d’una hora que va sorprende a alumnes, professors i pares pel seu alt nivel i saber fer.

Amb aquesta obra, l’Institut Montbui engega el seu projecte de creació d’un grup de teatre propi que no només potenciï les capacitats lingüístiques, personals i socials del seu alumnat sinó que ofereixi un espectacle de qualitat a la ciutadania i sigui un referent de cultura, participació i compromís amb el municipi i el seu entorn.

Per dur a terme aquest projecte, l’Institut ha comptat amb el suport de l’Ajuntament que va oferir l’espai i els mitjans per la seva estrena.

La direcció del centre va agrair i felicitar la feina feta a la professora i als alumnes.

Grup de Teatre INS Montbui amb la Francina Cantarell