La coral de l’institut participa a l’European Balloon Festival

La coral torna a actuar dins un iglú de vent.Després d’un curs amb moltes activitats (la darrera de totes ha estat la participació a la festa de la graduació dels alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat), la CORAL de l’Institut Montbui enfila, ara si, el darrer dels concerts d’aquest curs 2018-19: “…El millor concert de la meva vida!” dins un iglú de vent. És per aquest motiu que us convidem a acompanyar-nos el proper dia 8 de juliol, a les 18:30. A la Web de l’European Balloon Festival hi podeu trobar el programa sencer d’activitats. Recordeu:

18.30h – Iglú de vent:
“… el millor concert de la meva vida”

Lloc: L’Escorxador
Concert de final de curs preparat per les corals de diferents instituts de la comarca, un conte musical que no us deixarà indiferents. Les corals participants a l’acte seran: Institució Igualada, Escola Anoia, INS Pla de les Moreres i INS Montbui.