Festa de Graduació 2022

El passat divendres 17 de juny vam celebrar l’acte de graduació, una festa molt esperada per l’alumnat del nostre centre que enguany ha cursat 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.

L’acte, que es va iniciar a les 19 h de la tarda, va servir per fer un reconeixement a aquell alumnat que aquest curs terminaven els seus estudis en els nivells d’ESO i Batxillerat. Amb un gran èxit de convocatòria, l’acte va comptar amb els parlaments i dedicatòries dels tutors, l’alumnat i representants de l’Ajuntament i altres entitats de la vil·la, a més a més d’actuacions musicals de les formacions del mateix centre.

Us deixem amb un recull fotogràfic de tot el que va donar de si aquesta celebració.

FESTA DE GRADUACIÓ 2022

Comunicació