Cloenda del Projecte de Mentoria jove

El passat curs es va iniciar una prova pilot del projecte de Mentoria Jove Rossinyol a la Conca d’Òdena. Aquest projecte pretén contribuir a la millora dels itineraris formatius i professionals de l’alumnat de la Conca d’Òdena, així com al desenvolupament de les competències interculturals i les habilitats interpersonals.

Les parelles participants han fet quedades cada setmana o cada dues setmanes, en funció de la disponibilitat tant del mentor/a com del mentorat/da. Cada parella ha fet una varietat de quedades diferents, des d’activitats a la natura, més gastronòmiques, biblioteca central i coneixement de l’entorn cultural.

Aquest dijous 16 de juny es va celebrar la cloenda de l’edició d’enguany, i alguns alumnes del nostre centre hi van col·laborar fent ballar i ensenyant els balls dels capgrossos de l’Associació Xaragall de Montbui.

Us deixem unes imatges de l’acte.

Comunicació