Nou èxit de l’Institut Montbui a l’Olimpíada de filosofia de Catalunya

Aquest curs, i coincidint amb el Xè aniversari de l’Olimpíada de filosofia de Catalunya, els alumnes de l’Institut Montbui han obtingut uns brillants resultats, en una competició a nivell de tota Catalunya. Aquesta edició presentava el lema “Fronteres i justícia global”
El dijous 16 de febrer es van fer les proves presencials de dilema moral i dissertació (textos argumentatius) i es van entregar les tasques de les diverses modalitats (fotografia, vídeo i còmic, ja que el concurs de cartells s’havia de presentar abans). Els alumnes montbuiencs van assistir a aquesta cita en una jornada plena d’activitats que ens va portar a visitar diferents universitats, i fins i tot fer una classe universitària i visitar el Paranimf de la Universitat de Barcelona.
El dissabte 4 de març es va fer la gran final al CCCB de Barcelona i hi vam assistir amb una expedició de 32 persones (alumnes, familiars i docents). Cal destacar el gran paper del nostre alumnat amb diferents premis:

● Pol Moyes (1r de batxillerat) – 1r premi de cartell filosòfic
● Noelia Arenas (4t ESO) – 3r lloc en dilema moral (amb defensa oral brillant en una final molt disputada).
● El nostre centre tenia finalista a còmic filosòfic i finalista a fotografia filosòfica, però per diversos motius no van poder assistir a la final i no van poder fer la defensa oral.

Cal destacar la gran qualitat de les diferents tasques presentades pel nostre alumnat, que va competir en totes les modalitats (2 a còmic i 3 a les altres modalitats).

Us deixem un petit recull fotogràfic aquí a la web, però podeu accedir a totes les imatges fent clic en aquest enllaç.

Jaume Domingo