Pedalejant per descobrir el Pujalt

L’alumnat de segon d’ESO va fer dimarts i dimecres, repartits en dos grups, una visita al parc eòlic del Pujalt (Alta Segarra). La jornada va començar a l‘Observatori de Pujalt, des d’on va arrencar una ruta circular en bicicleta de muntanya, de més de sis quilòmetres. La primera parada va ser en un molí de vent cooperatiu, amb visita al seu interior.

Posteriorment van anar fins a un abocador de residus industrials i la matinal va acabar de nou a l’Observatori de Pujalt on l’alumnat va assistir a un taller sobre energies renovables, en el transcurs del qual van poder comprovar el potencial de l’energia solar.

Podeu veure un recull d’imatges a l’Instagram de l’institut.