Com és el cor de la Terra?

Els alumnes de 1r d’ESO hem treballat l’estructura de la Terra a la matèria de Socials, i hem intentat de veure-ho des de més a prop.

Ha estat una pràctica molt profitosa on cada alumne/a ha realitzat una maqueta per representar la Terra, i que a continuació us en mostren algunes fotografies.

A més, fent un tall hem pogut observar i treballar les 3 capes de la Terra: escorça, mantell i nucli. A l’escorça terrestre és on es desenvolupa la vida i conjuntament hem reflexionat sobre els oceans i els continents.