Els alumnes de 2n de Batxillerat defensen els “Treballs de Recerca”

Aquest dimarts 24 d’octubre a la tarda els alumnes de segon de Batxillerat han dut a terme la defensa oral del seu treball de recerca davant els diferents tribunals. Des d’aplicacions de mòbil a la doma de cavalls, les diverses tipologies dels treballs de recerca d’aquest curs, sempre proposats i triats pels mateixos alumnes, s’han presentat oralment. Així, els alumnes demostren la seva competència lingüística i les seves habilitats comunicatives a l’hora d’explicar quelcom que els resulta proper.
Cal destacar que porten un any treballant en la realització del treball de recerca, aquesta matèria comuna i obligatòria en el currículum de batxillerat, que es basa en el desenvolupament d’un treball d’investigació a partir d’una hipòtesi, que l’alumnat al final de l’estudi verifica o refusa.
Cal destacar que aquesta tarda a les aules s’han desenvolupat diferents estratègies comunicatives que fan dels nostres alumnes joves preparats pel món actual, obert a la comunicació i a la necessitat de dominar el llenguatge.