SORTIDA AL CENTRE D’ESTUDIS DEL MAR

El Departament de Ciències ha programat una sortida al Centre d’Estudis del Mar de Sitges pels alumnes de 1r ESO, que aniran en dos torns diferents:

• El dimecres 15 de maig hi aniran 1r A i C
  • El divendres 17 de maig hi aniran 1r B i D

Sortirem a les 8:00 de davant de l’Institut i tornarem aproximadament a les 14:30.

PROGRAMA DE L’ACTIVITAT “La vida marina”:

Arribarem a les 9:30 al Passeig Marítim de Sitges, on esmorzarem. Dividirem l’alumnat en tres grups: mentre un grup realitza un itinerari guiat per la platja amb la finalitat de recollir mostres de diferents éssers vius que l’onatge ha llançat a la sorra, un altre grup veurà un audiovisual sobre els organismes del medi litoral i la resta realitzarà un taller al laboratori, on haurà de respondre les preguntes d’un dossier que haurà de lliurar en finalitzar la sortida. Els tres grups s’intercanviaran dues vegades les activitats. Al voltant de les 13:00 sortirem de Sitges per tal d’arribar a l’Institut cap a les 14:30.

MOLT IMPORTANT! Una part de l’activitat requerirà caminar descalç a la vora de l’aigua per buscar restes d’éssers vius (en principi no ens hem de mullar, però pot anar bé portar xancletes i una tovallola per si de cas). No cal portar banyador perquè no anem a banyar-nos! Si la previsió meteorològica (www.meteo.cat) és d’un dia assolellat, porteu una gorra (i crema solar qui tingui la pell molt sensible). Si es preveu un dia tapat i amb possibles plugims, porteu un impermeable.

Preu de la sortida: 8,5 euros

Data límit per entregar el comprovant de pagament a la professora responsable de la sortida (Marta Rancaño): Divendres 26 d’abril. També es pot enviar el comprovant de pagament de forma electrònic al correu ciencies@imontbui.org

FORMES DE PAGAMENT

1a ) Fent una transferència al compte de l’Institut a l BBVA:

ES26 0182 2006 1602 0014 3297

Indicant al concepte el nom de l’alumne.

S’estalvia la seva impressió en paper.

2a) Fent un ingrés en efectiu a qualsevol caixer del BBVA seguint els següents passos:

1. Triar Accedir sense targeta/llibreta.
  2. Triar Operació sense targeta/llibreta.
  3. Triar Ingressar diners.
  4. Escriure el número de compte de l’Institut: ES26 0182 2006 1602 0014 3297
  5. Escriure el beneficiari: INS MONTBUI.
  6. Escriure el concepte: nom de l’alumne.
  7. Ingressar el bitllet o bitllets a la finestreta que s’il·lumina en verd.
  8. Triar l’opció que correspongui: Ingressar-ho tot o Ingressar un altre import. Si els

bitllets ingressats coincideixen amb l’import que es vol pagar seria la primera opció,

si no és així s’ha de triar la segona opció i després posar l’import que volem pagar.

1. Recollir el canvi, si és el cas.
  2. Triar Rebut com a comprovant del pagament. Es pot escollir “Imprimir” i portar-lo

al centre o bé escollir “Correu electrònic” i enviar-lo directament al correu

electrònic ciencies@imontbui.org

Observacions:

Els empleats del banc us ajudaran si ho demaneu.

No es poden ingressar monedes.

El canvi sempre és en monedes i fins un màxim de 10 euros.

Aquest document també es troba al web del centre http://agora.xtec.cat/iesmontbui , a

l’apartat de “Comunicats”.