La nostra coral canta per als més petits

El passat dimecres 18 de desembre els cantaires de la coral vam tenir el plaer de realitzar, un any més, la jornada de concerts per a les escoles de primària i per a les llars d’infants del nucli urbà, on els vam oferir el nostre repertori de Nadal.

El dia va començar amb una mica de tècnica vocal i exercicis per escalfar la veu a la classe de música del centre, tot seguit vam agafar els instruments i vam iniciar la marxa per a realitzar tots els concerts.

El primer es va dur a terme al García Lorca, on vam oferir un concert a tots els alumnes del centre, els quals van participar enèrgicament del concert i van portar el ritme, van cantar i van gaudir molt de les melodies.

Tot seguit vam agafar tots els instruments i ens vam traslladar al Mont-Àgora, on ens esperaven els alumnes de les llars d’infants del poble, llestos per gaudir del concert i per fer cagar el Tió. Aquest concert va ser molt emotiu i va comptar amb un ambient més que acollidor, ja que es va haver de cantar amb veu més tendra i fluixa.

Per acabar, després d’una parada per esmorzar i una mica de gresca, vam fer el darrer concert a l’Antoni Gaudí, davant més de 400 alumnes que ens van posar la pell de gallina quan es van unir a nosaltres per cantar les cançons més conegudes del nostre repertori, com “El Burrito Sabanero” o “Feliz Navidad”.

Tot això va resultar en una jornada amb una barreja de sensacions molt variada: la tendresa del concert per a llars d’infants, els nervis perquè sortís bé, l’emoció de cantar a les nostres antigues escoles, però, sobretot, el sentiment d’alegria que és el que ens aporta la música i el fet de fer gaudir el públic, mentre els fèiem partícips de les nostres melodies.

Coral de l’Institut Montbui