L’Institut Montbui canvia la fisonomia i es vesteix de Nadal

Aquests dies, els passadissos de l’Institut han anat guarnint-se amb elements nadalencs que han anat fent els alumnes de diferents cursos de l’assignatura de Visual i Plàstica. A més, alguns cursos, a les seves tutories, també han volgut afegir-se a la iniciativa i han contribuït a decorar el centre.

Així, a la planta baixa podem veure-hi els ossos amb bufanda i les guineu amb barret de Pare Noel, que han realitzat els alumnes de 1r d’ESO. Els alumnes de 2n han creat mòbils d’estrelles daurades i boles platejades, repartides al primer pis. També tenim les bosses de paper reciclades i pintades pels alumnes de 4t, que ens desitgen un bon 2020 i l’avet que conté les boles amb els desitjos de cada curs per a aquest any vinent. A més, crida l’atenció l’espectacular pessebre de la família Simpson o els arbres de Nadal realitzats pels alumnes de 3r o de 4t des de les corresponents tutories.

Podem dir, doncs, que entre tots hem aconseguit unir esforços per fer arribar l’esperit nadalenc al nostre institut!