Visitem la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona

El dia 1 de febrer l’alumnat del CFGS de Fabricació de Productes Farmacèutics, Biotecnològics i Afins i del CFGM de Planta Química (perfil productes farmacèutics i afins) va visitar la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona, al Campus de la Diagonal. Durant la visita, l’alumnat va poder accedir als laboratoris de recerca i les sales netes on realitza pràctiques l’alumnat universitari, que disposen d’equipament molt similar al de les empreses del sector farmacèutic. També van visitar el museu d’Història de la Farmàcia Catalana, ubicat al mateix edifici de la facultat, a on van poder comprovar les aportacions de la farmàcia a la salut de les persones al llarg de la història, així com la contribució pionera de Catalunya a aquesta ciència.