[VÍDEO] Institut La Romànica per La Marató de TV3 2023

Tot l’alumnat de 1r d’ESO, així com alumnes de la resta de cursos, exalumnes i famílies de l’Institut La Romànica, han participat, a través del projecte de Cultura Popular a les aules, amb l’enregistrament de les coreografies de la cançó “Mil Batalles” del disc de La Marató d’enguany. Una iniciativa per donar a conèixer, d’una forma única, el projecte de La Marató de TV3 i la seva fundació solidària que promou el recapte de fons per dedicar-los a la recerca i divulgació d’una malaltia o grup de malalties.

És un vídeo fantàstic, ple d’emocions i bones intencions. Només podem dir… DEIXEU-VOS ENDUR PER LA MÀGIA. És senzillament ESPECTACULAR. Gràcies i més gràcies per creure en el projecte.

Un especial agraïment a l’alumnat i famílies que ho han fet possible, així com als grups culturals d’ARA I SEMPRE Barberà del Vallès com són: la Colla Bastonera Les Romanes, el Ball de Panderos, el Ball de Pastorets, el Ball de Gitanes i el Ball d’Espases.

Continuarem lluitant per apropar la cultura popular, sempre a través de la màgia dels somriures.

VISCA LA MARATÓ DE TV3 I VISCA LA CULTURA POPULAR! ARA I SEMPRE!

PD. Compartim el vídeo amb tothom! Compartim aquesta màgia amb totes les persones possibles! Que el vídeo faci la volta el món!

_________________________________________________

Organitza: Institut La Romànica de Barberà del Vallès i AFA de l’Institut La Romànica
Responsable del projecte: Adrià Ortiz Mera
Gravació i muntatge: Laura Gotarra Sánchez