Sortida al teatre per a 2n de Batxillerat, La Fundación de Buero Vallejo

El passat dimecres 28 de febrer, l’alumnat de 2n de Batxillerat va assistir a la representació teatral del llibre de lectura obligatòria a 2n, La Fundaciónde Antonio Buero Vallejo a l’espai Sat! a Barcelona.

Aquesta peça, que denuncia els maltractaments i morts soferts a les presons durant la postguerra, i que segueix un fidel reflex d’allò que continua passant en l’actualitat, té com a protagonista a en Tomás que pateix un trastorn mental que fa que tingui dificultats en veure el que realment passa a la presó on es troben altres companys com en Max, LinoTulio i Asel. Una vegada finalitzada la funció, els nostres alumnes van poder preguntar als actors al voltant d’aquesta obra.