Bastonada del Vallès a La Romànica i Premi Baldiri Experiències.

Ahir diumenge 22 de maig, de nou, a través de la implicació de la nostra comunitat educativa, hem tornat a demostrar que l’Institut La Romànica és més que un institut. El nostre centre ha donat la benvinguda a un total de 10 grups de Ball de Bastons d’arreu de Catalunya per celebrar, a Barberà del Vallès, la VII Bastonada del Vallès. Tot plegat organitzat per la Colla Bastonera Les Romanes, encapçalada per part del nostre alumnat. Una jornada plena d’imatges tan espectaculars com les que trobareu en l’enllaç següent. Tenim molta sort de comptar amb joves, docents, personal i famílies com aquestes. La jornada s’ha pogut celebrar gràcies a la implicació de tots els sectors. Especial il·lusió, a més, rebre el Ball de Bastons de Ripollet el qual ha nascut a l’Institut Palau Ausit amb la col·laboració d’alumnes del nostre institut.

“Quan crec que ja no és possible estar més orgullós i ser més feliç, arriben dies com aquest que superen tots els límits coneguts. Orgull de dansaire, orgull de profe, orgull d’amistat, orgull de família, orgull de tot. ESTIMA PER TOT. Avui em trec el barret, un cop més, pel jovent del nostre institut qui, de nou, s’ha tornat a superar, tot organitzant la Bastonada del Vallès. Que no em diguin que les i els joves no poden “…”. Aquest jovent és pura màgia i màgiques són les imatges que ens han deixat la jornada d’avui” Adrià Ortiz Mera.
Clica la imatge per veure les fotografies de la jornada:

Moltes gràcies a totes les persones i colles que ho heu fet possible. Continuem construint projecte plegades! Un gràcies molt especial per l’AFA (Associació de famílies d’alumnes) del nostre centre, i a l’Associació ARA I SEMPRE qui ha acollit aquesta rebuda a les colles i ha donat suport des del primer moment al projecte. De la mateixa forma, gràcies a l’Ajuntament de Barberà del Vallès per acompanyar-nos en tot moment en aquest procés. I com no podia ser d’una altra forma, gràcies a cadascuna de les dansaires d’aquesta magnífica colla barberenca!

Com deiem al principi, l’Institut La Romànica és més que un institut i aquest és un dels molts exemples que ho corroboren.

VISCA L’INSTITUT LA ROMÀNICA I VISCA LA CULTURA POPULAR! ARA I SEMPRE!

PD. Aprofitem aquesta mateixa comunicació per informar-vos que el projecte de Cultura Popular a les aules, de l’Institut La Romànica, és una de les experiències d’aprenentatge guardonades del Premi Baldiri Experiències! Trobareu més informació a https://fundaciocarulla.cat/premis-baldiri-reixac/.