L’Institut La Romànica amb La Marató de TV3 – 2021

L’Institut La Romànica de Barberà del Vallès, torna a col·laborar amb La Marató de TV3. Aquest dissabte 18 al matí podreu gaudir d’una jornada d’allò més cultural! Tornem a obrir les portes a tots els públics perquè conegueu de primera mà què fem al nostre centre.

Abans, però, us deixem amb la gravació de la Marató 2021! Tot l’alumnat de 1r d’ESO, així com alumnes de la resta de cursos i membres del professorat del centre, ha participat, a través del projecte de Cultura Popular, amb l’enregistrament de les coreografies “Volcans” del disc de La Marató d’enguany.