L’alumnat de 3r d’ESO gaudeix del teatre

El dijous 16 de novembre, tot l’alumnat de 3r d’ESO va poder veure l’adaptació teatral de l’obra Mentida, de Care Santos, sortida organitzada per l’àmbit de Llengua Castellana i Literatura del centre. La novel·la, que han llegit els nois i noies del nostre institut durant el primer trimestre, ens explica la història d’amor -nascuda a un blog literari d’internet- entre dos adolescents que queda malmesa per les mentides emprades pel personatge de l’Éric. És llavors quan la protagonista femenina, la Xènia, anirà descobrint tota la veritat que amaga el seu enamorat, ja que aquest ha decidit autoculpar-se d’un crim comés a una jove. La producció, representada als Salesians de Sabadell, va comptar amb l’actuació de quatre joves actors i actrius que van donar vida als personatges esmentats, i també a altres personatges com en Ben, la Marta i els pares de la noia.

Al final de l’actuació, es va fer un col·loqui on els i les nostres estudiants han pogut preguntar als intèrprets qüestions a l’entorn de la peça representada.

Esperem que aquesta obra animi al nostre alumnat a seguir llegint i a descobrir el món del teatre.