LA ROMÀNICA PARTICIP@ – Pressupostos participatius per a l’alumnat 2022-2023

Us presentem la segona edició de LA ROMÀNICA PARTICIP@, una línia de subvenció, dotada amb 500€ per part de l’AFA de l’Institut La Romànica, que pretén ser una eina de treball i cohesió per a la comunitat educativa del centre, a través del seu alumnat. Si bé el centre fa les inversions que es consideren oportunes per al seu millor funcionament, l’alumnat té inquietuds que a vegades és complicat recollir a través del pressupost ordinari o genèric. És per aquest motiu, que tornem a iniciar aquest procés de pressupostos participatius amb l’objectiu que el mateix alumnat faci les seves peticions sobre on creu que s’hauria d’invertir aquesta partida de 500€.

Us adjuntem les bases d’aquesta segona edició de pressupostos participatius per al nostre alumnat i us demanem que feu difusió a través de totes les vostres classes. Volem que tot estudiant de l’ESO, Batxillerat, FP i PFI sàpiguen sobre aquest projecte. Volem que participin i presentin els seus projectes.

Les delegades i delegats ja sabien d’aquesta iniciativa, perquè ja es va plantejar en la darrera reunió del Consell. Ara, us toca a totes vosaltres pensar i presentar aquells projectes que creieu que valen la pena. Al final, qui decidirà a on es destinen aquests diners serà el mateix alumnat!

El període de presentació de projectes és del 6 al 30 d’abril (ambdós inclosos), a través de https://forms.gle/Q1HAqaYSNmzSGroj8

Gràcies per la vostra col·laboració i, en especial, gràcies a l’AFA de l’Institut La Romànica per fer-ho possible, aportant els recursos necessaris per dur a terme aquesta iniciativa!

Esperem les vostres propostes! LA ROMÀNICA PARTICIP@ a través de totes nosaltres!

VISCA L’INSTITUT LA ROMÀNICA! ARA I SEMPRE!

Pressupostos Participatius 22-23