La Romànica finalista en el concurs “Millor barri de Catalunya” A votar!

La Romànica està de celebració! La Romànica ha quedat finalista (dels tres primers!) en el concurs “Millor barri de Catalunya” del programa Tot es mou, de TV3. Això vol dir que passem a la gran final i això també vol dir que HEM DE TORNAR A VOTAR, FER DIFUSIÓ I ANIMAR perquè TOTHOM VOTI LA ROMÀNICA!

Més enllà de la importància que li doni cadascuna de nosaltres al concurs o programa, és un senyor ORGULL veure com el nostre alumnat, el nostre jovent, sigui part fonamental en aquesta candidatura i de la seva defensa. La cultura popular de Barberà del Vallès i l’Institut La Romànica són protagonistes d’aquest trosset de Catalunya i és ESPECTACULAR la de gent que està vibrant en veure aquestes imatges per la televisió. Ens ajudeu a arribar encara a més gent?

De nou, MOLTES MOLTES MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER TOT! No puc expressar amb paraules les cares del nostre jovent en assabentar-se de tot plegat. PURA MÀGIA!

Aquest cop demana registrar-se, sembla. No deixeu que la mandra pugui amb vosaltres. Registreu-vos i VOTEU! L’enllaç per votar a la gran final és el següent:

Aquí podeu veure el tall del programa de la setmana passada, a partir del minut 3:23, amb la il·lusió que us tregui un somriure d’orella a orella:

VISCA L’INSTITUT LA ROMÀNICA I VISCA LA CULTURA POPULAR! ARA I SEMPRE!