La Romànica, el millor barri de Catalunya?

Gràcies, més gràcies, mil gràcies més i infinites gràcies per fer-ho possible. Avui, el nostre centre ha estat el responsable de defensar la candidatura de La Romànica com el millor barri de Catalunya, al programa Tot es mou, de TV3. I ho ha fet a través del projecte de cultura popular, tal com ho va fer el passat mes de març, amb la implicació de part del nostre alumnat (i també exalumnes!) que s’han vestit per l’ocasió i han omplert la Plaça Mil·lenari de màgia i color. Tot plegat acompanyades i acompanyats de gent del barri i del municipi que han volgut donar el seu suport i animar a totes les participants.

Aquí podeu veure el tall del programa, a partir del minut 3:23, amb la il·lusió que us tregui un somriure d’orella a orella:

vídeo 😍

I dic gràcies, i ho diré tantes vegades com faci falta i més, perquè és amb la col·laboració de tota la comunitat educativa que això i molts altres projectes que tenim tiren endavant. Concretament, i puc parlar amb coneixement, aquest és possible perquè hi ha molta gent que hi creu i perquè molta gent posa de la seva part, començant pel nostre alumnat, i seguit per les seves famílies, el PAS i el professorat del nostre centre [des de l’ESO i Batxillerat a PFI i FP], amb l’equip directiu al capdavant. No m’enrotllo més. Gràcies per creure en tot això, gràcies per ajudar i gràcies per aguantar-me quan us faig anar malament per alguna raó o una altra, però us ben asseguro que cada somriure del nostre jovent val mil vegades cada sacrifici individual o col·lectiu que puguem fer.

Per cert, ja podeu votar el millor barri de Catalunya! Feu el que creieu, però jo us animo a votar el barri La Romànica, de Barberà del Vallès! Ajudeu-nos a fer difusió i donem un últim regal a les i els nostres alumnes que tant s’ho han currat! Hi ha temps fins al 31 de maig!

VOTEU EL MILLOR BARRI!vota!

GRÀCIES I VISCA L’INSTITUT LA ROMÀNICA! ARA I SEMPRE! US ESTIMO!

Adrià Ortiz Mera