Immersió lingüística a Malta dels alumnes de Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat

Els estudiants de primer curs de Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat han tingut la oportunitat de visitar Malta durant una setmana aquest mes de febrer, amb l’objectiu de fer una immersió lingüística i millorar així el seu nivell de la llengua anglesa.

Aprofitant la seva estada, han pogut compaginar classes d’anglès, visites culturals i visites a una indústria química del país. Esperem poder estrényer relacions professionals amb ells i aconseguir que alguns dels nostres alumnes puguin anar a fer pràctiques i posteriorment treballar a Malta, tot gaudint d’una experiència internacional.

Tot això ha estat possible gràcies al suport del programa Impuls de Llengües estrangeres a la FP impulsat per la UE, el Dpt. d’Educació i el Ministeri d’Educació i Cultura.

Acció finançada pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea NextGenerationEU.

C20.I03 Innovació i internacionalització de la Formació Professional

La mesura C20.I03 Innovació i internacionalització de la Formació Professional  té un pes assignat de 0% de coeficient de clima i de 0% de coeficient digital, de conformitat amb l’annex 6 Taula de seguiment per a l’acció pel clima i l’etiquetatge digital de la Proposta de Decisió d’Execució del Consell relativa a l’aprovació de l’avaluació del PRTR d’Espanya COM (2021) 322 final, en data 16 de juny de 2021.