Graduacions de l’alumnat de 4t d’ESO (promoció 2016-2020)

No hi havien famílies esperant emocionats veure els seus fills i filles, germans i germanes, néts i netes a dalt de l’escenari. No hi havien autoritats, ni actuacions, però els nois i noies de 4t d’ESO de l’Institut La Romànica, com no podia ser d’una altra manera, han tingut la seva graduació.

L’acte de graduació es va iniciar amb un recull d’imatges que la Lourdes Ferran va preparar per recordar alguns moments de la seva estada al centre. Com han crescut…

A continuació, la Carmen Aragón va dedicar-los unes paraules, no com a directora, sinó com a professora que els ha vist créixer i els vol desitjar molta sort.

La Isabel Morente com a Coordinadora de 4t, la Corpus Checa com a orientadora i l’Adrià Ortiz, la Noemí Barrera, l’Anna Lou i la Conchi Moreno, com a tutors i tutores de 4t i l’Anna Ramallo com a professora van preparar un entranyable vídeo on els desitjaven molta sort, una vida plena, que fossin molt feliços i felices i que MAI deixessin de somriure. Aquí el teniu:

Alguns alumnes, com el Julio Muñoz, també van participar dirigint unes paraules a la resta de companys i companyes amb qui tants anys havien conviscut i també paraules d’agraïment cap els tutors i tutores i el professorat.

Tot i que ja majoria de persones coincidia en manifestar que trobaven a faltar la solemnitat d’una graduació presencial i el poder-se donar abraçades, va ser una graduació sense estrenar roba per a l’ocasió, però molt natural, sincera i entranyable.

La majoria dels alumnes van arribar a l’institut amb 11 o 12 anys i, literalment, el professorat els hem vist créixer. Sortosament, molts nois i noies els seguirem veient perquè seguiran formant-se al nostre institut fent Batxillerat, o un Cicle Formatiu, o potser un PFI.

De part de tota la comunitat educativa volem felicitar-los per la graduació i desitjar-los molta sort en la nova etapa que ben aviat començaran.

Sort!