ELS ALUMNES DE PLANTA QUÍMICA VISITEN L’EMPRESA KAO.

Un grup d’alumnes del cicle formatiu dPlanta Química, perfil farmacèutic i cosmèticvan  visitar el dia 9 de  març  la planta que l’  empresa KAO té a Mollet del Vallès. Guiats per professionals de l’empresa, els alumnes van visitar tant les  instal·lacions de producció com el laboratori. D’aquesta manera, van poder veure in situ com és una planta química real i complementar les assignatures teòriques del cicle formatiu. Durant la visita al laboratori també van participar a un taller d’identificació de fragàncies i la demostració d’una tècnica analítica.

La visita va comptar amb una explicació de l’activitat i productes fabricats per l’empresa, i també dels valors corporatius, entre els que destaca la seva implicació social i mediambiental en els municipis on està ubicada. La visita va finalitzar amb una xerrada sobre RRHH, indicant quines competències i habilitats demana l’empresa i les opcions d’inserció laboral.

El grup KAO és una empresa destacada a nivell mundial en la fabricació de productes químics, en els sectors de la higiene, bellesa i salut, entre altres, i compta amb quatre plantes a Catalunya.