Daniela Bravo guardonada amb el 1r premi en fotografia matemàtica

El concurs de fotografia organitzat pel departament de matemàtiques va motivar a alguns alumnes a presentar-se al concurs de fotografia matemàtica organitzat per l’ABEAM (Associació de Barcelona per a l’Estudi i Aprenentatge de les Matemàtiques).

L’alumna Daniela Bravo de 2n de batxillerat de l’institut La Romànica és una d’elles i va quedar finalista. El 24 de maig va ser l’entrega de premis i va recollir el PRIMER PREMI en la categoria de batxillerat amb la seva fotografia titulada “El seno de la naturaleza”.

Felicitem l’alumna per la seva creativitat i bona feina i als professors de l’àmbit matemàtic per impulsar aquest tipus d’activitats, motivar i promoure l’aprenentatge de les matemàtiques des d’un vessant competencial.

Aquí teniu la fotografia guardonada, algunes fotografies de l’acte i l’enllaç al vídeo del lliurament de premis:

Fotografia guardonada:
Vídeo YouTube: