Care Santos amb els alumnes de 3r d’ESO

El passat dilluns 7 de novembre, Care Santos, l’autora de la novel·la Mentira, va realitzar amb el nostre alumnat de 3r un encontre virtual juntament amb altres instituts nacionals, per explicar la trilogia de la que forma part l’obra, i que ara llegeixen els nostres alumnes.

Aquest encontre en línia forma part del projecte #autorenclase de l’editorial Edebé. Durant una hora, el nostre alumnat va poder conèixer els seus estudis en Dret i la seva tasca com a periodista, els motius per voler escriure aquesta obra, i la seva preocupació al voltant dels problemes que poden sorgir a les xarxes socials.

Mitjançant un xat, els estudiants de 3r van plantejar a l’escriptora les qüestions que s’han fet mentre estan llegint aquesta obra, la qual succeeix en un municipi urbà pròxim a Barcelona, amb personatges que l’autora ha reconegut haver-se inspirat en el moment en que va visitar un centre de menors.

La novel·lista ha recalcat que la saga literària continua, amb l’aparició d’un nou llibre en els propers mesos!!