L’alumnat de 4t ha començat els projectes de microcooperatives

L’alumnat de 4t ha començat els dos projectes de microcooperatives. Per saber com s’organitzen les tasques i la seva estructura laboral hem anat a visitar Biciclot. Ens han explicat com a partir de la identificació i definició dels diferents serveis que ofereixen han pogut reorganitzar-se tant a nivell laboral com d’espais. Aquesta remodelació els ha permès enfocar-se en l’objectiu de la cooperativa, cadascú de la seva especialitat, millorant així la seva competència i diferenciació. A més ens han ensenyat els seus espais que els tenen diferenciats per tasques i serveis i ens ha impactat molt positivament el disseny d’interiorisme. Segur que aquesta visita ens ajudarà a desenvolupar les nostres microcooperatives!