Llibres de text i material per al batxillerat

EcoBooks amb IDDINK

logo_iddink

Al batxillerat les famílies poden optar per comprar els llibres amb el sistema EcoBooks de l’empresa IDDINK.
Com tractar ecoBooks
Com retornar els ecoBooks
Retorn llibres curs 2016-17: 29 de juny de 10h a 13’30h. Lloc Biblioteca. Abans s’enviarà l’albarà de recollida amb la llista de llibres de cada alumne/a. L’alumnat ha de dur els llibres juntament amb l’albarà en una bossa tancada. Recordeu que cal tornar els llibres en bones condicions. Qui tingui matèries suspeses al juny es queda els llibres que necessiti i els torna al setembre per correu.
Retorn llibres setembre: es tornen per correu. Abans s’enviaran els albarans dels llibres de setembre.
Venda llibres 2017-18: es farà a través de la web d’IDDINK o per correu i el lliurament es farà a domicili. Les comandes es poden fer al llarg de l’estiu. Es lliuren a domicili la darrera setmana d’agost.
Incidències: a cada lot hi ha un full d’incidències. Si n’hi ha, s’envien per fax, mitjançant  la web d’IDDINK o per correu electrònic. No s’atendran incidències per telèfon. Es donarà resposta en 48 hores.

Instruccions com comprar a IDDINK

Llibres curs 2019-2020

llibres

Totes les matèries de modalitat ofertades s’impartiran amb l’excepció del Grec. No compreu els llibres si és possible que repetiu.

Llibres de text Batxillerat 2019-2020
Lectures Batxillerat 2019-2020

Material curs 2019-2020

Stationery set on white background.

Cal comprar el material d’Educació Visual i Plàstica per a  la matèria de dibuix tècnic i una calculadora per a Matemàtiques segons el llistat següent:
Llistat de material d’ EVP ESO i MATES Batxillerat 2019-20