Activitats extraescolars

extraescolares2

A part del programa Èxit 1 de reforç escolar que s’ofereix per a l’alumnat d’ESO dimarts i dijous de 17’3′ a 18’45, l’institut també ofereix les següents activitats extraescolars:

merit-schoolAnglès amb Merit School a l’institut.

Horaris: ESO i batxillerat: dimecres i divendres 15:30-17:00 h
Preu: Preu: 96,50 €/mes (9 quotes) d’octubre a juny
Per poder fer aquesta activitat cal omplir el full d’inscripció i lliurar-lo  a Merit School, on es fan les proves de nivell.
Full d’inscripció anglès MERIT
Lloc on lliurarar el full d’inscripció: C/ Campo Florido, 54-56 / Telèfon: 932431524 / Correu electrònic: meritpost@meritschool.com

Voleibol Femení

1r , 3r i 4t ESO: dilluns i dimecres (horaris a consultar)

2n ESO i Batxillerat: dimarts i dijous (horaris a consultar)

Cada curs poden haver-hi canvis en els horaris per adaptar-se a la disponibilitat de l’alumnat.

Aquesta activitat l’organitza l’Associació AEE Josep Pla. Per qualsevol dubte podeu escriure a aee.josep.pla@gmail.com.

mbot-inrared-eyes-1024x683-1024x683

LEGO

L’activitat extraescolar de LEGO Education Robotix és una activitat innovadora, que desperta l’interès per la ciència i la tecnologia de forma divertida Està dirigida a l’alumnat de 1r a 3r d’ESO

Té com a objectiu dissenyar, construir, programar i posar en marxa robots fent servir les noves tecnologies (informàtica i robòtica, entre d’altres) desenvolupant les capacitats creatives, donant soluciones innovadores als reptes que es plantegen, treballant en equip, demostrant iniciativa i posant-la en pràctica.
Horari: dijous de 17.30 a 18.30 h d’octubre a maig
Preu: 49€ al mes i una inscripció inicial de 35€.
Aquí teniu el díptic informatiu de l’activitat Robotix II i un vídeo on es mostra l’extraescolar

Més informació a la web de l’AMPA