Xarxa de Competències Bàsiques

logo_color_xarxa_cb

Ja fa anys que el centre es va unir a la Xarxa de Competències Bàsiques del Departament d’Ensenyament.

La Xarxa CB del Departament d’Ensenyament està formada per un equip de docents que treballen per millorar la tasca professional i plantejar accions que optimitzin l’organització i les dinàmiques del centre. Aquest grup de docents, anomenat Grup Impulsor, es reuneixen diverses vegades durant el curs per assolir els objectius que es plantegen com a reptes a l’inici de l’any escolar.

Durant els cursos 2015-2016, 2016-2017 i 2017-2018 el centre ja va formar part de la Xarxa afrontant l’objectiu de desenvolupar la metodologia del treball per projectes. Fruit d’aquesta participació es van dissenyar i implementar diversos projectes, entre ells el crèdit de síntesi de 1r d’ESO i la franja de projectes a 1r d’ESO que es va implantar el curs 2019-2020.

El curs 2021-2022 el tema a treballar va ser el de l’avaluació per competències, posant especial èmfasi en estratègies d’autoavaluació de l’alumnat i de coavaluació (avaluació entre iguals).

Actualment, estem treballant en l’avaluació competencial de totes les àrees. Per això s’ha dissenyat un nou butlletí informatiu sobre els resultats acadèmics de cada alumne, amb comentaris personalitzats i amb les competències avaluades i desglossades en diversos ítems avaluatius.