Alicia Duran presidenta de l’ICG-ICV-CSIC realitza una conferència als alumnes de 1r de Batx

L’Alicia Duran presidenta de l’ICG-ICV-CSIC, premi Otto Schott 2022 atorgat pel “Patronato del Fondo Ernst Abbe” en reconeixement de les seves fites científiques i tecnològiques en recerca bàsica aplicada al camp del vidre i de materials vitroceràmics i avançats; ha realitzat una videoconferència a l’alumnat de 1r de batx, on va explicar el motiu del fet que aquest any, l’any 2022, hagi estat declarat l’any internacional del vidre per l’ONU. A més va explicar la importància del vidre des del seu descobriment fins a l’actualitat i va comunicar noves aplicacions dels vidres especials. En acabar la conferència l’alumnat li va fer preguntes sobre la seva trajectòria professional i sobre els premis que ha guanyat.

Alicia Duran