Serveis digitals

xarxa-blava

clickeduLa plataforma escolar, Clickedu, és la eina de gestió d’incidències, absències i retards del centre, i tot l’alumnat i les famílies hi tenen accés. També s’hi realitzen els butlletins de notes de les avaluacions parcials i s’hi envien els parts dels correus i els sms per a les famílies. Hi podeu consultar en qualsevol moment les absències i retards dels vostres fills i filles així com introduir avisos d’absències justificades.

Google sube el precio de la suite empresarial G Suite

El centre fa servir les eines de Gsuite amb el domini @insjpla.cat. Tot l’alumnat i el professorat del centre té un correu electrònic d’aquest domini, fet que permet una comunicació fàcil i ràpida amb qualsevol persona del centre. L’alumnat també pot fer servir el Drive així com les eines habituals de Google i totes les matèries tenen un Classroom associat que permet compartir material didàctic amb l’alumnat, l’entrega telemàtica de tasques i, en cas de confinament o quarantena, la realització de sessions virtuals síncrones a través del Meet. En aquests casos cal que l’alumnat connecti la càmera (pot difuminar o alterar el fons per preservar la pròpia intimitat i la de la família), llevat de casos justificats.

Blogs de centre

Blog de la Biblioteca Josep Pla