Aula d’Acollida

manspeq_1

L’Aula d’Acollida del centre és una de les mesures específiques per acompanyar l’alumnat nouvingut durant el procés d’adaptació a l’institut i, en general, a la societat catalana.

Així doncs, l’Aula d’Acollida és un suport pels alumnes que han arribat recentment a Catalunya. L’objectiu principal és aprendre a comunicar-se en català per tal de poder integrar-se al sistema educatiu i seguir els estudis amb normalitat. A més a més, l’Aula d’Acollida és un espai de relació, intercanvi i cura dels alumnes que provenen d’altres països.

Des del curs 2022-2023, el nostre centre compta amb una Aula d’Acollida que enguany té com a tutora l’Elena Duran, que acull en aquest espai els alumnes nouvinguts de 1r, 2n i 3r any a casa nostra. Ella treballa col·laborativament amb el professorat de català del centre, així com amb la resta de l’equip docent i els coordinadors per tal de portar a terme els programes de suport individualitzats dels alumnes de l’aula.