‘Els de l’hoquei’ del Pla es classifiquen per a la ‘final four’

El proper 27 de maig un grup d’alumnes de 2n i 4t d’ESO del Josep Pla disputaran la ‘final four’ d’hoquei patins de la seva categoria que es celebrarà al Pavelló de Sant Celoni amb la Unió Esportiva d’Horta després d’haver superat les fases prèvies i haver eliminat rivals com el Mataró.

La columna vertebral de l’equip d’hoquei patins de la Unió Esportiva Horta està formada pels jugadors Jan Insa, Mateu Pibernat, Ot Ramon i Ivan López, alumnes de 4t d’ESO del Josep Pla, mentre que la porteria és defensada per Gore Paredes, de 2n.

Des d’aquí li desitgem tota la sort i encerts als nostres companys, que a més a més arrosseguen una bona pila de companyes i companys del nostre centre que segueixen i animen el seu equip.