Xerrada MIND THE GAP per a l’alumnat de 4t d’ESO del centre a càrrec de l’editorial Oxford University Press.

Westminster Parliament and the Thames

El passat dijous, 11 d’abril, l’editorial Oxford University Press (OUP) a través de la seva conferenciant, Helen Lindsay, va oferir als nostres alumnes de 4t d’ESO una interessant xerrada en llengua anglesa sobre curiositats de la ciutat de Londres anomenada Mind The Gap (famosa expressió a l’avís que els usuaris del metro londinenc poden llegir en rètols per tal d’evitar que s’apropin a les andanes i evitar accidents).

La xerrada va oferir una visió alternativa de la capital del Regne Unit amb un cocktail de fets menys coneguts popularment, curiositats o activitats per fer i llocs que no es mencionen a les guies turístiques de la ciutat que esperem que l’alumnat vulgui descobrir en futures visites que realitzin a Londres.

Preguntes com aquestes són exemples dels temes que vam poder descobrir: per què el famós rellotge de les Cases del Parlament Britànic es coneix com a Big Ben? Quins temes musicals famosos parlen de la ciutat de Londres? Què es necessita per ser taxista a Londres? Què es coneix com el Speaker’s Corner a Hyde Park? Com és exactament la casa del Prime Minister? Què és el The Shard?…

Durant la xerrada, la Helen Lindsay va poder comptar amb la col·laboració de l’alumnat interpel·lat o contestant les preguntes que al final de la xerrada li van fer.

Va ser sens dubte una bona manera de conèixer més a fons la CITY, una ciutat plena d’història, interessos i curiositats que esperem que el nostre l’alumnat algun dia puguin descobrir per ells mateixos!