Comunicació

Els canals de comunicació del centre són els següents:

Telèfon del centre: 93 371 25 39

De forma presencial, segons els horaris de secretaria que hi ha penjats al web o per reunions individuals o en grup, de tutoria, etc., després de concretar-les amb tutors/es, equip directiu, etc.

Correu electrònic: tot l’alumnat, famílies i professorat disposen d’un correu electrònic corporatiu en el domini @iesjoanot.cat. En el cas d’alumnat i famílies, la forma del correu és nom.cognom@iesjoanot.cat i fam.nom.cognom@iesjoanot.cat, respectivament.

Pàgina web: la pàgina web del centre, aquesta mateixa, conté molta informació sobre nosaltres. Els avisos importants/immediats surten a la portada, en forma de rectangles vermells i verds. A banda, hi ha publicacions regulars d’articles en els quals podeu trobar explicacions i material multimèdia sobre activitats, sortides, viatges, etc. que duem a terme a l’institut. Si feu servir les etiquetes dels articles, podeu filtrar per cursos, nivells, matèries, etc. No deixeu de buscar i remenar per la web!

Twitter: al twitter del centre trobareu enllaços a la web, amb els diferents articles en el moment que es vagin penjant o d’altres informacions que ens semblin que puguin ser útils i interessants per a la comunitat educativa. Seguiu-nos!

Canal de Telegram: el canal de Telegram és molt útil per rebre de forma ràpida totes les informacions i enllaços del centre, us animem a que us subscriviu!