Maquinari

El centre disposa del següent maquinari per treballar les competències digitals:

– Portàtils de l’alumnat: Lenovo 300e 2a generació. Proporcionats pel Departament d’Educació. A dia d’avui, l’alumnat de 3r, 4t i Batxillerat disposa de portàtils. L’alumnat de 3r els rebrà entre la 2a i la 3a setmanes de setembre. Per l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, la informació del Departament d’Educació és que els portàtils estan en tramitació, però no podem dir quan els tindrem.

– Portàtils docents: Lenovo Thinkbook. Proporcionats pel Departament d’Educació.

– Ordinadors i projectors d’aula: totes les aules, inclosos alguns tallers, laboratoris o el gimnàs, disposen d’un projector connectat a un ordinador de sobretaula.

– Tauletes: el centre disposa de 15 tauletes que es poden fer servir a l’aula (preferentment per l’alumnat de 1r i 2n que no té portàtils).

– Aules d’informàtica: hi ha dues aules d’informàtica amb 14 ordinadors de sobretaula cadascuna.

👉 Informació per al professorat 👈

Trobareu com fer la reserva de les tauletes o les aules d’informàtica al document PMF, a dins de la introducció en l’apartat Cultura Digital.